sym_yc annesioo bir hafta sonra görüş günüüü ilk defa nst ye bağlanıcam çok heycanlıyım ben kasılma falan hiç hissetmiyorum acaba sancı çıkar mı çıkmaz mı acı eşiğim yüksek kasılmam varda anlamıyor muyum aklım çok karışık
Papatyam02 annesioo bu aksam gorus gunu bnimde 4 yildan sonra ikinci cocuk cok heycanliyim 15 haftayi doldurduk cinsiyet bile ogrenebiliriz ☺️🫶
ments annesioo 36+5 gördük oğluşumuzu elhamdülillah her şey yolunda gidiyor, dönmüş baş aşağı , doktor hazırla kendini bol bol yürü dedi , başı önde gidiyor dedi 🫶🤲🏻çok merak ediyorum Allah’ımız sağlıkla hayırla kavuştursun hepimizi.🫶🤲🏻
Nur1290 annesioo yarın görüş günüm 2. Nstm 34+5 olduk bakalım büyümüş mu kızçemm🥰 sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah
badhomian Nur1290 günümüz tam aynı bende 35 te giricem nat sanırım doğumunuza karar verdimizmi hamileleiğimiz nasıl ilerliyor acaba
ozklay annesioo Ayyy bugün ilk nst’, ye giriş yaptım dbxbxb. İlk bebek. Bir de benim ki son zamanlarda makat gelişe dönmüştü bugün öğrendim tekrardan baş gelise dönmüş, anne olma yolunda olunca insan en ufak bir şeye bile sevinebiliyormus 🤭 Sağlıkla alalım inşallah (36+0) 🥲
badhomian Eylulshn aramızda bir gün var bacım benide doktoeum 35 te nst çağırdı hanişliğin nasıl geçiyor tahmini bir doğum günü verdimi nasılsın
Eylulshn badhomian gün vermedi dün nstde sancım çıktı diye bugün tekrar geldim bugünde oğlan çok hareketli diye şimdi 2. Kez nstye giriyorum
Eylulshn badhomian doğum için gün vermedi normal istediğim için beklicez bakalım dün en son muayenem vardı 37+3 tü 3 kilo olmuş suyu vs iyiydi rahatım ya şuan
Nur1290 badhomian hamilelik güzel ilerliyor çok şükür doğumu normal düşünüyorum ama bakalım nasıl olur bilmem tüp bebek benim ve devlet takipliyim daha bişey söylemedi sizin nasıl geçiyor