Eylulshn badhomian gün vermedi dün nstde sancım çıktı diye bugün tekrar geldim bugünde oğlan çok hareketli diye şimdi 2. Kez nstye giriyorum
badhomian Eylulshn bacım benimkide aşırı hareketli hateketli olunca nst ye mi girilmesi gerekiyor acaba
Eylulshn badhomian doğum için gün vermedi normal istediğim için beklicez bakalım dün en son muayenem vardı 37+3 tü 3 kilo olmuş suyu vs iyiydi rahatım ya şuan
badhomian Eylulshn aramız bir gün bacım benimde 37+2 bigün nişanımsı birşey geldi sanki sona yaklaşmışım gibi gelio 38 i bulur inş