annesioo 1 ayı geçti bakalım bebiş nasıl 🥰 Muhtemelen ilk nst’mizi de çektiririz sanırım 😇 3. bebişimiz ama hepsi ayrı heyecan 🥰 Aynı günde olanları böyle alayım beraber heyecanlanalım 🫠
mom40 annesioo aynı haftada değiliz ama bizim de görüş günümüz bugün 37+0. Sezaryen tarihi belli olacak bugün 🥺🥺
meliikke annesioo benimde 34+2 bugün görüş günü ☺️ 2. Kez nst bağlanıcam bide 31. Haftada bağlanmıstım ınsallah hayırlı haberler alırız 🙏🏻🤍
Deletedmom_8793 annesioo bugün görüş günü değil ama yarın kavuşma günümüz ameliyatım var dualarınızı eksik etmeyin
minnosss58 annesioo bizim de görüş günümüz çok özledim minnoşumu bakalım kilo almış mı ne durumda çok merak ediyorum 🥰
byzlv Ikili tarama testin sonucunu öğrenmeye gidicem belki cinsiyeti de söyler 15+5 deyiz. Biraz büyüsün demistı en sin gittigimiz de cinsiyeti söylememisti.
badhomian Eylulshn aramızda bir gün var bacım benide doktoeum 35 te nst çağırdı hanişliğin nasıl geçiyor tahmini bir doğum günü verdimi nasılsın
gamze6p @annesioo bugğn saat 13.30 da gideceğim 😍 muhtemelen benim de ilk nst olacak bakalım heyecan doruktaaa
mervekalkann annesioo merhabaa 🌸 biz de bugün kontrol + şeker yüklemesi yaptırdık. 24+3 olduk haftamız size göre erken tabi ama tosunum çok iyi gidiyor maşallah 🧿 sağlıkla gelsin tüm bebişler 🙏