Emelinda biliyormusun senin gibi düşünüyorum 2 erkek kardeşim var yaşlarının arası14 ay ikiz gibi büyüdüler. Gözlerin içine bakıp ne yapmak istediklerini anlıyorlar. İletişimleri çok farklı bende anneme keşke bir kız doğursaydın diyorum. Çünkü gerçekten kız kardeş aranıyor. Şuan kızım olacak inşallah bir kız kardeşi olur. Tabi şuan kızımı alışveriş yaparken çok zevk alıyorum. Bazen düşünüyorum erkek alışverişi nasıl olurdu diye😁 galiba biraz benciliz yine kendimizi düşünüyoruz ikinci çocuk bu kez erkek olsun istiyorsunuz o duyguyuda tatmak için fakat ben hep Bi kız kardeşim olsun çok istediğimden kızımın kız kardeşi olsun isterim. Nasip artık Allah bize ilk önce hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin.