MerveDC Benim halam kiz cocuk ugruna toplamda 7 cocuk yapmis. 5. kiz olmus diger ikisinide sirf bi bacisi olsun diye yapmis oda olmamis nasip. Bi arkadasim da iki abiyle buyumus hep dua ediyodu ikizlerimin ikiside kiz olsun diye Allah nasip etti. Bi kuzenim de 3 cocugu var agresiv biridir cocuklari kafa kaldirmaz. Tek kiz cocuguna 4. yu gerekirse 5. yi yaparim diyo. Yeterki bi bacisi olsun diyo. Bak ben sana boyle saymaya devam ederim... Ben erkek cocugu seviyorum ama etrafim o kadar kiz cocugunu ovuyo ki ikinci kiz degil diye uzuldum bende. Bi kiz cocugunun bi bacisi olmasi kadar guzel bisey yok. Hele evlenince nasil guzel bisey bacinla dertlesmen, hic kimseye ihtiyacinin olmamasi... Bence sevinmelisin iki ayni cinsiyet arka arkaya cocugun icin olabilcek en guzel seydir hele kiz cocuguna..