MerveDC aslında cinsiyet ayrımı yapmiodum tam tersine 2 kız annesi olmak çok güzel bise hele de kendi kızların olunca büyüdüklerinde iyi ki doğurdum dersiniz ama çevrenin yorumu etkiledi
Bide hem kendi sülalem hem eşimin sülalesi ilk kiz ikincisi mutlaka erkekti birazda erkek bekledik o kadar çok yorum var di ki etkilenmemek mümkün deildi o yüzden kiz olduğunu duyunca afalladim