MerveDC siz kendinizi değil ilk çocuğunuzu düşünün ve sevinin bence, sonuçta ömür boyu en yakın arkadaşı kız kardeşi olacak, 3 erkek kardeşi olan biri olarak söylüyorum ki kız kardeşi olanlara hep imrendim, erkek kardeş de iyidir ama asla yerini tutamaz