Semali1 canım kusura bakma dün giremedim evet herşey yolunda çok şükür sadece amniyon sıvısı üst sınıra yakın çıktı doktorun takip eder bunu şeker yükleme testini kesin yaptır dedi ilk kızım 4 kg doğmuştu bunun da iri olma olasılığı var dedi ama kızımda şeker çıkmamıştı bende neyse buna şükür diyelim onun harici herşey yolundaydı çok şükür 🥰 sen naptın nasıl geçti inşallah herşey yolundadır ❤️