asyam134 ben bugün 21 oldum 20+3te gitmiştim bebek 20+5 uyumlu çıktı yani 2 gün sadece oda göze batan bir fark değil suyum da fazladan ziyade üst sınıra yakın dedi normal üst sınır 24 cm iken 23 cmmiş benim ki. Şuan için sorun olarak görmüyorum doktorunda takip eder fakat ilerde bebekte aniden büyüme olursa şekerden şüpheleniriz şeker yükleme testini kesin yaptır dedi bugün de 3 aylık şekerime baktırdım normal çıktı. Ben gün içinde çok su içiyorum yani neredeyse 4 lt yakın Su içiyorum bunun etkisi olur mu hiç bilmiyorum doktora da sormayı unuttum