atabegtemur bende ilk doğumumdan sonra hamilelik yaşamamak için devlet hastanesinde bakır spiral taktırmıştım. Taktırdıktan 2 sene sonra hamile kaldım ve benim spiralim hiç kaymamış çok şaşırmıştım kayma yaşayıp hamile kalanı gördüm de kaymadan nasıl oluyor diye düşünmeden edemiyorum Allahın takdiri diyelim 🥲