Yalova-sutlac aylinerr bende 3 sene sonra kaymadan hamile kaldim benim gibi buolayi yaşayan tek seni gördüm artık neye guvenicem bilmiyorum
aylinerr Yalova-sutlac oğlum var 2 yaşına giricek şimdi de kızımız olucak inşallah ❤️ sizin tam belli mi bazı doktorlar 14te söylüyor
Yalova-sutlac aylinerr benimde 3 yaş kızım var bu belli değil şuan da bikac gün sonra gidicem belli olur belki
ikiprensesannesi___ atabegtemur ayy demeyin demeyin bunları of 🥲korkuyorum ya ne güzel taktırmak için kendimi avumuştum
salihaci atabegtemur Vallahi en korktuğum bu ya doğumdan sonra korunma yöntemleri araştırıyorum hamileliğim berbat geçiyor 2 çocukta da kalmak istiyorum nasıl spiral kayabilir offf ne yapıcazzzzz
Attoya 5 yaşında oğlum 2 yaşında kızım var spiral kaymadığı halde bugün hamile olduğumu öğrendim 6 gün gecikmiştim beta hcg 45 çıktı muhtemelen düşük olur dedi doktor betahcg düşük geldi
aylinerr atabegtemur benimde kaymış olsaydı keşke çıkartırlardı doktorum çıkartmadı bi kaç doktor daha gezdim onlarda çıkarmadı doğumda çıkaracaklarmış onda da şöyle birşey var ete batabilir görünmeyebilir doğumda özellikle belirt yoksa içeride kalır gibisinden konuştular 😬 (sezeryan olucam)