Fatmanur12345 atabegtemur hayırlı olsun canım sağlıkla gelsin bebiş acaba spiral çıkarırken ağrı oldu mu bir de gebelik var ya yeni çıkartın spirali bir sakıncası oldu mu
atabegtemur Fatmanur12345 tesekkur ederim hayir herhangi bir ağrı olmadi hic hissetmedim bebege de herhangi bir zararı olmazmis
1tosbikannesi atabegtemur ben artık hiç bir korunma yöntemine güvenmiyorum gerçekten bende prezervatif+geri çekilmeyle hamile kaldım üstelik 6 aylık bebişim var 11 haftalıkta hamileyim diyeceklerim bu kadar. Hayırlı olsun bebişiniz
atabegtemur 1tosbikannesi Yaaa Allah yardımcımız olsun annelik çok zor kolaylıkla büyürler insallah hayirlisi olsun hepimiz için gerçekten hiçbir yönteme güven kalmadi
rainbowdash ozlmozrdl uygulamadık spirale güvendim ama yanılmışım taktırmam bi daha ben ama siz düşünüyorsanız kesinlikle ek olarak prezervatif kullanın geri çekilme yapın çünkü güven olmuyor spirale
ozlmozrdl rainbowdash ara sıra kaza olsa da hemen olmaz heralde değil mi bende spiral düşünüyorum ama geri çekilme %98 uygularız
rainbowdash ozlmozrdl açıkçası ben çok ilişki yaşamadan hamile kaldım yani belli olmaz tek seferde kazada da tutabilir nolcak belli olmaz o yüzden siz kesin geri çekilme prezervatif bütün tuşlara basın😁
Lavista atabegtemur Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin. Spiral olmasına rağmen hamile kalanları çok duydum, hormonlu spiralin koruyuculuğu daha fazla ama o da herkese uymuyor demişti doktorum.
_gecekusu 1tosbikannesi bende prezervatifle korunuyorum 14 aylık bebeğim var 6 gündür adet olmadım kasık ağrm falan var içimde korku var emziriyorum normal mi acaba
1tosbikannesi _gecekusu ben sizin yerinizde olsam bir test yapardım en azından hamile değilsem de içim rahat ederdi ama emzirirken adet gecikmesi olabiliyor normal diyorlar 🌸
akbltsvda atabegtemur ben 5 senedir sprillle korunuyorum şükür hicbirsy olmadi. 6 ayda bir mutlaka kontrol etmek gerekiyor. Ufak bir kayma bile hamile kalmaya yetiyor. 🤭