sati2211_ maşallah ya 💗🤗ben her yönden sıkıntılıyım ama pkos var, pkos nedeniyle oluşan insülin direnci var, varda var vallahi sıkıntı var dert var. Tsh şuan düşürdüm canım çok şükür , yürüyüştte çok yapıyorum, inşallah bende düzelirim ve gebe kalırım., benim yumurtamada hep gecikiyor, adet döngüm berbat zaten, ne yapacağımı bilmiyorum.