seymagl canım doktor banada yazdı agnucaston 15 gün tek içtim , doktor hamile kalırsan bırak demişti bende korktum daha 1 hafta önce içmeyi bıraktım ama onun sayesinde yumurtladım diye düşünüyorum. Çünkü önceki aylar hiç pik görmedim..belki 60 adet odül testi yaptım hiç görmedim….. bu ay nasıl pik oldummmm ..
Peki hamile kaldınız mı?
Sence devam edeyim mi agnucastona, korkuyorum kullanmaya doktor hamile kalırsan bırak demişti