sati2211_ amin inşallah canım tekrardan geçmiş olsun, bende pkos hastasıyım bu arada, çok zor… O zaman sana 2,3 ay süre vermişler, inşallah o süre geçince olur. Bazılarına 6 ay diyorlar, yengeme öyle demişlerdi. Ondan sordum. Senin ki normal 2 aysa iyi, inşallah , yeterki sağlıklı olsun. Valla ben kaynanama söylediğim günün ertesi günü düşük yapıyordum. Patolojik bir sebebi yoksa olabilir. 8 haftalık daha çok küçükmüş , benimki 4,5 haftalıkken düşüyordu ama. Sebebini doğru dürüst hiçbir doktordan öğrenemedim, afedersin tuvalette düşürdüm ben bir anda gitti., seninkinin kalbi çoktan durmuş kıyamam, merak ettim neyden kaynaklandığını, öğrensen en azından bir dahaki gebeliğinde önlem alırsın.,
Bana kalp şeklinde rahim demişlerdi sebebine, bazıları insülin direnci demişti bazıları trioid demişti. Kalp şeklinde rahim ameliyatı oldum. Sonra 9.10 ay cocuğum olmadı. Hormonlarım toparlanamadı, duygusal olarak çöktüm resmen. Bakalım hayırlısı.
💕 düşükten sonra hormonlar ve stresten çok önemliymiş, pkos etkiliyormuş.