mutsuz1 Sizce bu pik mi? 9 mart regl günümdü. Ben pkosum adetim düzensiz ama agucaston kullanıyorum. 15 Mart’tan beri silikti. Bugün böyle oldu. (23 mart) (Lh ovulasyon testi)
Deletedmom_878 mutsuz1 hayır canım pik değil aynı koyulukta ve daha koyu olması gerekiyor seninki henüz silik
Mysucculent mutsuz1 pkosta pik yakalamak bu testlerle zor diye biliyorum hormon seviyesi dalgalı olduğu için anlamayı zorlaştırıyor yanıltıcı olur demişti bi doktordan dinlemiştim , tabi doktorunun önerisiyle kullanıyorsan bilemem
Esma006 mutsuz1 en koyu şu an bu şekilde mi hayır listeye bakalım daha önceki günlere bakılaraktan bugünkü yaptığınız daha mı koyu yine değerlendirin kaçırmayın
mutsuz1 Deletedmom_878 hep öyle oluyor, hastane gidiyorum doktor birşey yok diyor. Hayıt tohumlu bitkisel ilaç kullanıyorum. Doktor yazdı bana ama yine pik görmedim.
mutsuz1 bebegimle_ben yine deneyeceğim, test aldım yine, inşallah boşa gitmez. Sürekli silik çıkıyor böyle . Bu 3 gün sonn şansım sonrası zaten adet yaklaşıyor.
mutsuz1 Mysucculent doktor bişey demedi ben kendim kullanıyorum. Bende küçük pkos var diye ilaç felan vermiyor gerek yok diyor.
bebegimle_ben mutsuz1 canim senin adetin gunun ne zamandi ve dongun kac ben hesaplarim bir program var tutuyor bende oyle hamile kaldim
mutsuz1 bebegimle_ben 9 mart adet oldum herhalde 29 günde bir, çünkü pkos olduğum için dengesiz oluyor. Kaymalar oluyor.
bebegimle_ben mutsuz1 24 maart 25 maart 26 maart yuksek gozukuyor yuzdesi canim programda pik 25 maart 26 si catlama canim daha var pik gunune sen yapmaya teste devam et program daki gibi tarihte cikarsa super insallah
mutsuz1 bebegimle_ben Allah razı olsun canım ya, bende öyle gözükmüyodu 22 görünüyordu sonra ovul testi yaptım böyleydi silikti. Sizin söylediniğinid günleri değerlendireceğim.
mutsuz1 seymagl denedim işe yaramadı neden bilmiyorum , düzenli de kullanmıştım oysa. Yanlış bişey mi yaptım bilmiyorum. Siz nasıl ve ne zaman yaptınıs