AuraMomB benim diğer doktor çok insafsızdı. 25.haftadaydım, benden önce çıkan kişiler ağlayarak çıktılar. Neyse ben girdim. Dedim nasıl olacak inanın bir yerden miyomlar bir yerden gebelik zehirlenmesi ilerlerse ne yapacağım diye ağlamaya başladım. Bana dedi ki, şükret bence bak az önce çıkanların bebeği 32 haftalıktı ve kalp atışı duyulmadı böyle birşey başına gelmesin diye dua et, dedi. Başımdan aşağı bir uyuşma oldu ve eve gittiğimin 3. 4. Saatinde panik atak geçirdim. Ve tek başınaydım. Eşimin yurtdışında olduğunu hamileliğini yalnız geçirdiğimi de biliyordu. Ve bıraktım ve bırakırkende yaptiğinin nelere yol açabileceğini hiç anlamadığını söylemiştim. Bu arada Ankara’da ünlü bir tüp bebek tedavi merkezi açtı şimdi baya baya ünlü bir doktor