Benim bebeğim de her zaman 3 hafta önden gidiyordu benim de şeker vs problemim yoktu doktorum bazı genetik özelliklerden dolayı ve gelişimi önden gitmesi erken doğum anlamına gelmiyor dedi. Ama ben 37 haftada 40 hafta uyumlu olduğu ve doğal doğum istediğim için suni sancı ile doğum yapmak istedim ve açılmam olmadı çünkü daha bebeğimin zamanı gelmemişti . Sezaryen oldum ve bebeğimin haftasını doldurmasını beklemediğim için hala çok pişmanım 🥹