AuraMomB
AuraMomB çok şükür iyiyim, oğlum doğdu, şimdi ikinciye hamileyim. O zamanlar bunları kaldıramıyordum. Şimdi rahatça anlatabiliyorum. Ayrıca her gebelik aynı değilmiş. Şuan 2 yaşındaki oğlumun hamileliği çok sıkıntılı geçmişti. Hiç bir yerinden tutamıyorum. Çok ağır şeyler yaşadığım için bu hamilelik çok korkuttu, çok saça şeyler düşünmüştüm ama şükür güzel gidiyor. 11.haftanın sonuna geldim şükür ufak tefek tuzu biberi şeyler yaşıyorum. Yani her gebelik aynı değilmiş gerçekten doğruymuş