AuraMomB benim ikizlerin ikisi de 2 şer hafta önden gidiyor şeker yok eşim ve ben de uzunuz genetik diyor doktorum. Her gittiğimde tekrar tekrar soruyorum ne olacak zaten ikizlerde hedef 36 yı görebilmek ama ya daha erken gelirseler, rahmimin kapasitesine bağlıymış ne zaman ki artık büyüyemeyecek doğum başlatır kasılmalar başlar diyor bilmiyorum hayırlısı