aleyflx çok kötüydü evet bende hisediyorum dedim kaç defa sonra neşteri vurunca tansiyonum düştü yemin ediyorum şehadet getirmek üzereydim çünkü öldigumu kabul ettkm başımdakiler tansiyonu çok düştü diye bağırmaya başladılar gözümü açınca dikişler yapılıyor dunben hala Allah için hisediyorum diye bağırıyordum acıyla o odada. Çıkmak ne kadar zordu 🥺 kızımı elime almak istemedim ilk baş ağrıdan çocuk gibi anne anne diye bağırıyordum bende hiç titreme olmadı ama bu bana çok büyük bir travma oldu ya çocuk düşünmüyorum artık ☹️