Meraba kızlar şuan vakit buldum yazmaya 🤦🏻♀️ ağrılarım var malesef inşallah geçecek onlar da çok normal bir can geliyo dünyası sonuçta 38 +2 de hastneeye gittjk eşimle yatisim yapıldı sonra ebe beni hazırladı önlük giydim sonda takıldı hiç acımadı sonra NST ye girdim biraz ebe odamda beklememi istedi odama gittim bebek için biraz süsledik orayı sonra tekerlekli sandalye geldi beni almaya amelyathane kapısında bekledim 20 dk ya yakın hasta çıkana kadar sonra anestezi hocası beni gördü tanıdı ilk gebelikte seni hatırlıyorum dedi çok sevindim onu görünce okdar destek oldu ki bana hicam bende panik atak var tutacak diye korkuyorum dedim sakinleştirici yaparmisin dedim ne istersen sana yapacam dedi söz veriyorum seni iyi etmek için yanındayım her dk dedi içime öyle bir güven girdi ki sonra amelyathaneye girdim ordakilere oturdular beni tansyonym a baktılar sonra spinal iğnesini yaptılar ama iki kez yaptılar yanlış yere vurmuştu birincisini 😒 sonra uzandım bana bacağından sıcaklık gelecek dediler uyusacaksin dediler kolumda tansiyon aletim vardı hocam korkuyorum dedim korkma yanındayız panik gelmicek dedi çok baya ilgilendiler.r ya sürekli elimi bir dk bırakmadı anestezi hocası ama gel gör ki ben hissedinceye kadar malesef uyuşmadimn tam hissettim kesik atınca tansiyonum.dustu birden hemen nurnuma oksijen gibi nkseu koudular sonra koluma bir sıvı koydular ben o an büyük kızım son kez gözümün önüne geldi 😒☹️ fok değişik oldum birden sanki havada uçuyor gibiydim gözümü açınca amelyat im bitmişti ama ben hisediyorum daha herşeyi uyuşma yok hala bağırıyordum ☹️o anestezi etkisiyle neler demiştim onlara 😂 bebeği görmek istiyorum dedim bana göstermeye çalışıyorlar ama ben gözümu açamıyorum sanki afedersiniz alkol almosim 🤦🏻♀️😂 son şeyleri yapup beni çıkardılar ordan odaya gittik ağrıyla hala ağrı kesici vurdular bacağıma şag bacağım çok ağrıyor şuan hala ağrılarım var 🤦🏻♀️ben panik atak geçirecem korkusuyla günlerce uyuyamadım panik atak geçirmedim ama maalesef uyuşmadim 😒 ama korkmayın oraya girince herşey gidiyor ağrılarım var bel.ve amelyat bölgesinde bu arada kızlar tuvalete çıkmak için ne yapmam lazım 🤦🏻♀️ komposto yaptı komşum bana çok su içiyorum yürüyorum gaz sıkıntısı yok affedersiniz 🙏🏻merak ettiğiniz bişey varsa sorabilirsiniz 💖