zuzubayram aşkım spinalde bebeğin doğduğuna şahit oluyorsun acı vs hissetmeden ameliyattaa odaya çıktığında da en az 4-6 saat boyunca acı hissetmiyorsun uyuşuk diye zaten 7 saat geçtikten sonra yürüyorsun 6 saatin sonunda o acıların hafiflemiş halini çekiyorsun zaten o kadar saatten sonra acı falan fazla kalmıyor yürüyünce zaten geçiyor o 7saat boyunca bebeğinlre ilgilenebiliyorsun emzirebiliyorsun ama genelde ameliyat bittiggi anda ameliyathanenin kapısında uyanıyorsun titremeler mi desen öksürük mü desen uyuşukluk Yok bir şey yok direkt o acıyı hissediyorsun ağrı kesici hapı veriyorlar ama bir etkisi olmuyor ben odaya çıktığımda sangır zangır titriyordum ben titredikçe kesi yeri zonkluyordu gözümü açıyordum ama etraf karanlıktı 1 saat boyunca bir şey göremiyorum bebeği kucağıma veriyorlardı ittiriyordum canının acısına ne zaman 8 9 saat geçti o zaman kendime gelebildim bebeğim kucağıma alabildim felcli Ali Rıza bey gibi yatıyordum ayağa kalktığım zaman anca toparlandım final belden aşağıya uyuşturduğu için acı pek yok ama genelde tümden uyuduğun için uyuşma olmadığı için maalesef böyle oluyor sen bence spinal bir dene panik atak falan olursan sakinleştirici yaparlar en son raddede genele çevirirsiniz ben spinal oldum ama uyuşmadı bende O yüzden genele geçildi şimdi tekrar hamileyim 5 aylık keşke spinal tutsa da spinal olsam