Duygu85 Yprkk sevmezmiii hiççç ohhh mis kokulu melek onlar olsada sevsek koklasak 😂 9 yaşinda oğlum var baya bir sene sonra bizde heyecanla bekliyoruz
CnsyeniHamile Askkokuluyavrum maşallahhh 😊😊😊 Annesi çok tatlı inşallah sağ Salim gelirler biz de dünyanın en mutlu insanı oluruz 🎀
Duygu85 Glgn canım benimde 9 yasında oğlum var hayırlısı olsun bakalım ☺️ Allah hayırlısı güzeli neyse onu versin inş
Nazli18 Askkokuluyavrum AA evet benim şuan tam haftasıyla uyumlu sizinki önde gidiyor demek ki doktorunuz bu konuda bir şey dedi mi
Askkokuluyavrum Nazli18 hayır demiyor gününü yakalayabilir ya da uzun olabilir babası çok uzun ama ben kısayım bakicaz duruma göre ben korkuyorum birşey olur diye Allah korusun
mk123 ne guzel öğrenmissinz cinsiyetini en azindan tahminde bulunabilmis drnuz, benim tahminde dahi bulunmadı sabırsızlıkla bekliom ilk gebeligim🤗
mk123 arkadaşlar birsy sormak istiyorum 15+5 olacaz bu gece ins, elimi sağ kasigima koydugumda sanki içerde küçük baloncuklar patlio bu durumu yaşayan yada bilen var mi
Seyma0016 Cansudemirel bizde ikili tarama yaptırdık ama bizde cinsiyet ile ilgili birşey soylenmedi 😊 şimdi siz öyle diyince testi elime aldım bakiyorum acaba bulabilirmiyim birseyler diye 😊 testin neresinden anlaşılıyomuş 😂
Seyma0016 Duygu85 12+3 bizimde cinsiyet için doktorumuz birsey söylemedi malesef birsey söylemek için erkenmiş öyle dedi 😊
Seyma0016 Duygu85 tahmin de etmedi hatta eşimle inatlaştılar eşim erkeğe benziyor demi doktor hanım dedi doktor hanımda ben birséye benzetemiyorum sen nasıl benzetiyosun dedi 😂