Didoss Bizde 13. Haftada gittik %90 erkek dedi hatta kız olma ihtimalini sorduğumda bidahaki sefere dedi şimdi 15+4 olduk 1inde kontrol var
Burcuveburcum Duygu85 15. Haftadan selam🙋♀️ 13.haftada ikinci kızım geleceğini öğrendim ama tabi ayrıntılı ultrasonda daha netleşiyor herşey ☺️Sağlıkla gelsinler 🙏 eylül doğum yapmak için harika bir ay ilk kızımı da eylülde doğurmuştum
Eminef2161 Maşaallah bana da 13+4 de kesin kız görüyorum ama size öbür ay kontrolde göstereceğim dedi şuan siz anlayamazsınız dedi baya uzun baktı inşallah sağ Salim kucağımıza alırız
Eylulmom 13+4 bizde 🤗 doktor daha 10.haftada direk hiç yanılgısız erkek dedi yarın hastaneye gidicem başka bi doktora bakalım o ne dicek 🧚♀️🧚♂️
Kbrabdrhmn Duygu85 günaydın bende bir eylül annesiyim ilk bebeğim ve heyecandan ölebilirim 14+0 olduk bugün cinsiyeti kesin olsun diye 16 haftalıkta gidicez rabbim herkesin gönlüne göre versin. ☺️
Askkokuluyavrum Nazli18 hayır demiyor gününü yakalayabilir ya da uzun olabilir babası çok uzun ama ben kısayım bakicaz duruma göre ben korkuyorum birşey olur diye Allah korusun