nurozgur birazacemi ben 30 yaşımdayım yeni hamile kaldım 4 yıllıkta evliyim. Çevren nasıl geç kaldın diyor yaşın gencecik
birazacemi nurozgur Onlara göre evliliğin ulk ayından hamile olmaliydim sanırım. Bebisiniz sağlıkla kavuşunn
3kuzucuk birazacemi ben 3.cocugu istiyorum bu yüzden bu ay ilk kez korunmadik .ve düzenli olan dongum 3 gündür gecikti bugün adet oldum . Arkadaşların söylediği gibi sanırım vücut şaşırıyor 😊 daha çok gencsiniz stres yapmayın kendinize vakti zamanı gelince olur inşallah 🥰
nurozgur birazacemi hiiiç gerek yok isterseniz o başka tabi. Birbirinizi tanıdıktan sonra çocuk sahibi olmak en sağlıklısı e tabi maddi olarakta hazırlanmak gerekiyor 🙏🏻
yamrr_ars birazacemi amaan boş ver çevredekileri kafana takma bizde 1 yıl çocuk yapmadık duymadığımız laf kalmadı kulak vermedik 5 aydır deniyoruz inşallah bu ay güzel haber alıcaz yani içini rahat tut kefinize bakın zamanı geldiğinde olur inşallah 🥰
yamrr_ars birazacemi adetime 4 gün varsa test yap bence benim 7 gün varken çok silik çıktı 4 gün varken 5 çizgi çıktı😂 1 gün geçti net çift çıktı 3 günümdeyim halen olmadım pazartesi günü kan testi vereceğim
birazacemi yamrr_ars Yok yok korkmayın Allahin izniyle cok güzel olacak her sey. Rabbim sağlıkla kavustursun
irem_11 Ben adetime 5 gün varken erken gebelik testi yaptım 3 tanesinde de çıktı ertesi gün kan verdim 30.8 Çıktı adetim 3 4 gün geçince tekrar gidicem