birazacemi korunmayı bırakınca vücut bir afalliyor canım böyle durumları bir çoğumuz yaşamıştır.hemde 25-26 olması da kötü değil yine düzenli döngü aralığında için rahat olsun.. beslenmene dikkat et sağlıkli beslen olur Allah’ın izniyle. Ben ilk 9.ayimda hamile kaldım ama kimyasal oldu sonrasında bir 8 ay daha olmadı derken yine tuttu ama yine kimyasal oldu, acele etmemek gerekiyor sanırım sabretmek lazım rabbimden sağlıklı gebelik dile vakti geldiğinde elbet olacak. Benim şuan 22 ay oldu doktor kontrolünde ilerliyorum artık ne zaman nasip olacak