Merhabalar 26 yaşındayım ,1.5 yıldır evliyiz.2-3 aydır çocuk istiyoruz. Ve tuhaf bir şekilde 2 aydir döngüm uzadı normalde 23 gün gibi kısa bir döngüm vardı suan 25-26 oldu. Regle 4 gün var herhangi bir belirti yok sanırım. Sizce gebelik testi yine de yapmalı miyim merak ediyorum. Ve çevremde yaşımın ilerledigine dair baskı da görüyorum o yüzden ya olmazsa diye korkmuyor değilim .