Ben Ahmet Hoca ile doğurdum kızlar. 8 gün oldu. İkizler ayak gelişliydi, sancım ve açılmam vardı ve artık taşıyamıyordum. 30 Mart’ta Ahmet hocam muayene etti, seni bugün yatırıyorum yarın sezeryan yapıyoruz dedi. Salı sabah 10buçukta ameliyathaneye gittik. Ameliyat öncesi de , ameliyat sırasında da sohbet etti benimle. Tüm ameliyathane ekibi , ebeler vs herkes çok pozitifti. Çok güzel bir doğum deneyimi yaşadım. Eşim de girdi yanımda. Bir oğlum bir kızım birer dakika ara ile doğdular. Doğum sonrası 2 gün kaldık hastanede. Sonra eve çıktık. Minicik bir kesiden 2 bebiş çıkartmış hocam. Çok güzel dikmiş, toparlandım ben çok şükür.
Doğum servisindeki herkes çok ilgiliydi. Rahat ettik. 40 yaşıma yaklaşmışken doğurdum. Tekrar düşünmem diyorken öyle rahat bir doğum geçirdim ki tekrar olsa yine Ahmet Hocam’la bu süreci yürütürüm 😄 Allah razı olsun kendisinden, doğum sonrası takiplerimize devam ediyoruz. Çocuk doktoruna gittikçe kendisini ziyaret edeceğim