Ben de en başından beri Ahmet Hocaya takipliyim. Pazartesi kontrolüm var, doğumu planlayacak. Ne zaman aklıma birşey takılsa yazdım cevapladı, aradım döndü. Çok telaşlandığım zamanlar oldu beni rahatlattı. Böbreklerimle ilgili beklenmedik bir sıkıntı yaşadım, gerekli yerlere yönlendirdi. Takip etti. Benim gibi kontrol delisi bir insanı iyi idare etti 😅 Allah razı olsun.