Elisa0110 omermm ben tedavi felan almadım ama hamilelik de her şeyi tavanlarda yaşıyorum yaa psikolojim bozuldu resmen
Elisa0110 orhismommmmmm bnm de öyle aman hiç kendime bakmak istemiyorum zaten ya ne kadar az görürsem o kadar iyi yoksa moralim sıfır
Elisa0110 orhismommmmmm aman saldım ya uğraşmicam doğumdan sonra artık Bi bakıma giderim tepeden tırnağa
sedaaaaaaaaaaaaaa881_ omermm sabah ve akşam verdi iki tane bana adlarını yazabilirim istersen yüz temizleme jeliyle yazdı
sedaaaaaaaaaaaaaa881_ Azelderm gece kremi sabahta nadixa .yüz temizleme Jeli de tto akne Jeli o bitti şuan bioxin akne yüz temizleme Jelini kullanıyorum yüzümde sivilce kalmadı artık çok şükür
karpuss orhismommmmmm benim bebeğim erkek 😅ama yüzümde ergenlikte çıkarmadığım kadar sivilce çıktı 😅😅😅
sedaaaaaaaaaaaaaa881_ omermm evet hamileyim doktora gittim dedim jel yazar mısınız dedi jel yazılmıyor hamileyken kullanamazsın zararlı sonra kremleri ve yüz temizleme Jelini yazdı
lilayyy omermm valla kız bebeğe hamileyim yüzüm inanılmaz derecede sivilcelendi artık umursamıyorum eşime yüzüm hep böyle mi kalacak diyorum sen böylede güzelsin diyo ahahaha o yüzden saldım
omermm lilayyy valla ben ister istemez takıyorum bekarlığımdan beri var ama hamileyken arttı bıktım artık sivilceden 🥲😅
Simayo orhismommmmmm valla benimki kız, cildim bebek gibiydi son 20 güne kadar 😅 son 20’de patladı bi tane 🙈
emine1309 Merhaba şuan 6+5 im benimde çok sivilcelendi,arkadaşlar kız annenin güzelliğini alır diyorlar internette kadın doğumcular erkek bebekte sivilce çok çıkar diyor bekleyip göreceğiz benimde canımı çok sıkıyor bu sivilceler 😂
melegim91 omermm Sabah akşam cildini çok kurutmayan bir temizleyici ile yıka ve Cildini nemlendirmeyi + güneş kremi kullanmayı ihmal etme evde olsan bile birazda yediklerine dikkat etmen lazım her ne kadar dışarıdan müdahale etsekte asıl temizlik içten geliyor şuan hormonlardan sebep yağlı vs yememen lazım daha çok coşturuyor
omermm melegim91 haklısın kükürt sabunu kullanıyorum yeni kullanmaya başladım güneş kremi de komedon yapıyor ya , yediklerime de pek dikkat etmiyorum ne yalan söyliyim ama dikkat etmen lazım psikolojimi bozdu bu sivilceler
lilayyy omermm insanın elinde değil tabiki ama değişen hormonlardan dolayı da yapacak bişey yok. Oğluma hamileyken yüzüm o kadar pürüzsüzdü ki kız olunca farklı oluyor sanırım