omermm benim de sivilce problemim çok vardı. İlk gebeliğimde son 3 ayında cildim resmen parıl parıl parlamıştı, sivilcelerim hepsi gitmişti bebek saçlarım bile uzamıştı saçlarım gürlesmisti, yüzdeki vücuttaki killanmalarım yok olmuştu. Sadece decavit kullanıyordum. İkinci gebeliğimde vitamin vermediler, şu an suratım hala sivilceli. Sanırım gebelik sırasında kullanılan vitaminler hormonları baya düzene sokuyor. Zaten doğumdan sonra en az 2-3 ay kullanmaya devam edin derler de ben kullanmadım. Vitamin kullanıyorsanız sabredin hamilelik ışıltısı geliyor 😁