Nazli1334 mrssanne merhaba bende geçen ayın yirmisinde olmustum 18de olmam gerekiyordu bugünde olmadım galiba dayanamayıp bugün test yapicam 11 aylık bir kızım da var 3 yaşında bir oglum.korkuyorum yapmaya ama bugün yapicam şüpheyle geçmiyor günler
mrssanne mihri08 şimdi gördüm sizin baya baa var, hayırlı olsun. Sonucu bizimle de paylaşırsanız sevinirim
aykutyesim yaseminis adetim 4 gün gecikti, 4 gündür yerleşme kanaması yaşıyorum peçeteyle silince geliyor ped takınca yok 🤗
mihri08 @mrssanne 26 genelde ovülasyon testleriyle takip ediyor musun 6 sı akşamda sol tarafımda çok ağrı hissetmiştim o gün çatlama olabilir
mrssanne mihri08 Sss1947 Ben de o ağrıyı 7 sinde hissettim. Ovilasypn testi yapmıyorum ama yumurtlamamı biliyorum belirtilerden döngüden vs
Sss1947 mrssanne ilişki baya oldu o yüzden hiç hatırlamıyorum ama hep erken yumurtlarım ben onu biliyorum
Sss1947 mrssanne insanlar 10 gün öncesinden silik görmüşler adete ama bilmiyorum ben sanırım 23 gibi yapıcam sizzz