yaseminis mrssanne test yaptım bu sabah bir çizgi görünüyor kan verdim bekliyorum ay hadi inşallah vardır 🌸
mrssanne mihri08 şimdi gördüm sizin baya baa var, hayırlı olsun. Sonucu bizimle de paylaşırsanız sevinirim
mihri08 @yaseminis 4 gün kaldı ilk testi pazar günü yapmıştım sadece ışıkla belli oluyordu en son bugün böyle çıktı
dilbenuro Benimde beklenen adet bu tarihler arası bugün test yaptım çok belli belirsiz bi çizgi vardı bayramdan sonra kan vereceğim testler çok kafamı karıştırdı artık kuruma mı yoksa çizgi var mıydı ilk başta anlayamıyorum artık