Sss1947 mrssanne insanlar 10 gün öncesinden silik görmüşler adete ama bilmiyorum ben sanırım 23 gibi yapıcam sizzz
maviiiss mrssanne Bat 23 dün yani adete 5 gün kala öğrendim test yaptım çıktı kan verdim 16.8 çıktı İnşalah sağlıkla ilerler
Nazli1334 mrssanne merhaba bende geçen ayın yirmisinde olmustum 18de olmam gerekiyordu bugünde olmadım galiba dayanamayıp bugün test yapicam 11 aylık bir kızım da var 3 yaşında bir oglum.korkuyorum yapmaya ama bugün yapicam şüpheyle geçmiyor günler
maviiiss mrssanne hayırlısı olsun Allah nasip etsin en kısa zamanda inşallah canım benim Bende bu ay beklemiyordum
Ozlemmm3535 mrssanne bat 23-24 az önce test yaptım negatif hem miratech hem artımed erken test yaptım elimde onlar vardı 🥹