aysct ben şuan vandayım daha kuşadasına gelmedim 34. Haftamda oraya geleceğim . Burada özel + devlet talipliyim ama oraya 2 sefer geldiğimde devlette muayene olup memnun kaldım her şey yolunda giderse eğr devlette planlıyorum ama bir sksilik olur içime sinmezse aydında bşr doktorla görüştüm