kendilerince detaylı bakıyorlar rapor olarak da çıktı alabiliyorsunuz ama orda da bebeğin ölçümleri var bunu zaten kendi doktorumuz bize söylüyor her kontrol de ben memnun kalmadım o yüzden ayrıyetten özele de gittim tercih sizin tabikide ama özelde hem renkli olarak görmek hem de detayını öğrenmek insanın içini daha çok rahatlıyor benim ilk gebeliğim düşük olduğu için benim için önemliydi