İzin vermiyorlar bizde almadık görüntü çekmiyorlar herhalde sadece sonuç kağıdı aldık biz, devlette serdar nemli 4 boyutlu fotoğraf video çekmeye izin veriyor gitmek isterseniz ya da bir defaya mahsus medinovadan randevu alıp gidin görüntü video çekmek istiyorum özellikle deyin 2300₺ falandı muayene ücreti illa ki görüntü istiyorsanız 10.15 dakika yüzünü gösterene kadar uğraşıyorlar :)