1993_tugce hiç üzülme diyeceğim ama insan üzülmeden yapamıyor ben de ilk bebeğimle aynısını yaşamıştım 18 haftalıktı bana o zaman doktorum sağlıksız ilerleyen gebeliklerde bebekte bir rahatsızlık olduğu için kendi kendine Gebeliği sonlandırıldını söylemişti her şeyde bir hayır vardır iki oğlum var şu an üçüncü kızıma hamileyim insan çok üzülüyor ama her şey Allah’tan sağlıksız bir gebelik olduğu için durmuştur sadece bunu düşün