Bende 12 haftalık diye gitmiştim, 10 haftalıkken kalbi durmuştu 22 ocakta kürtaj oldum . Bende de hiç bir belirti yoktu . İlk mıydı sizin ? İlklerde oluyor dedi doktor araştırma yapılmadı sadece patalojı temiz çıktı. 2.de kan sulandırıcı kullanırsın dedi kontrol amaçlı. Nisan gibi kontrole gıdıp tekrar deneyeceğim 2. Adet olduktan sonra. Bana 40 gün sonra adet olursun 2 kez adet olunca da denersin demişti . Çok geçmiş olsun 🌸 biliyorum bu duyguyu. Sana farklı bişey dedi mi