1993_tugce çok geçmiş olsun bende 11 haftalık gebeydim gelişmemiş 9 haftalıkta kalmış gelişimi benim doktorumda iki hafta sonra kontrole gel demişti kalp atışını o zaman duymuşlardı bir problem yoktu iki gün önce kontrole gittiğimde bebeğimin kalp atışının durduğunu 2 hafta olmuş benimde kalp atışının duralı öyle söyledi yarın ben de kürtaj olacağım 😞