BetulGokhanYldrm CerenErenAnkarali biz sormadık hatta öğrenebileceğimize dair bir düşüncemiz dahi yoktu
Kbrars10 Pembe ben 52 kiloyla hamile kaldım şuan 2 kilo almışım 13. Haftamdayım benimde bulantılarım cok fazlaydı pek fazla birşey yiyemiyordum biraz biraz düzelmeye başladı bu çatlaklar birazda vücut yapısıyla ilgili sizin ilk gebeliğiniz mi
Pembe Kbrars10 Kbrars10 2. Gebeligim canim 47 yle basladm 4 kilo aldim 16. Haftamdaym aniden kilo aldigim icin sanirim catlak olustu yarin catlak kremi alicam bakalm insallah fazla catlmam
Yaseminky1705 Ayyildiz Bizimde 13 ağustos evlilik yıldönümüm 🙂 inşallah doğumumda o tarihe denk gelir ya da 08.08.2018 de olabilir 😍
Kbrars10 Pembe hangi markayı alcaksınız ben biomaks diye bir çatlak kremi kullanıyorum ayrıca badem yağı Hindistan cevizi yağı falan da iyi geliyormuş 😊😊
NobleMom BegmkbraKansiz aynıyız benimde 17+1 ☺ doktorum bana gelişimi önden bile gitse doğum tarihi son adet tarihine göre olur demişti. Bazen bizimkide atağa kalkıyo bazı aylar ultrasona göre daha büyük çıkıyo ☺ Allah sağlıkla sıhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah canım benim ☺Bakalım hangimiz önce doğurcak 😆💕💞
Brcdrs GizemDksz merhaba ben 6+4 haftalıfım hamile kaldığımda 58 kiloydum şu an 54 kiloyum aşırı bulantım var hiç iştahım yok bu kadar hızlı zayıflamak normalmi sizce
GizemDksz Brcdrs Brcdrs tabii ki normal. İlk 3 ay 8-9 kilo verenler var. Vücudumuz alışmaya çalışıyor. Yemeyince yiyemiyoruz. Doktorunuza danışın. Vitamin vs. Destek sağlayabilir. Bana öyle yaptılar. Bebek gelişiminde bir sıkıntı olmuyor🙂.
Elissaaa Brcdrs Benim bulantım kusmam olmamasına rağmen 4 kg verdim.ilk 3 ayda gayet normal🙂 normale dönünce toparlarız inşallah
Adabasak Merhabalar 14+5 haftalığız Ağustos 2 doğumum ikili tarama sonucum iyi çıktı şükürler olsun cinsiyeti merak ediyorum kıza benziyor sesi ama kesin konuşmadı
Pembe Kbrars10 bugun mustela aldim canm yaglarida alicam yarin insallah cinsiyetini ogrendm 1 tane daha kizim olucakmsn 17 haftadayim sizce yanlislik olurmu
BegmkbraKansiz NobleMom cinsiyet öğtendinizmi canım siz bize büyük olasılık erkek diyor ama süprizde yapabilir diyor doktor ayrıntılı da öyle demiştiler
NobleMom BegmkbraKansiz ayrıntılı ultrason için erken değilmi 🤔 benim doktorum en erken 20. haftada olur diyor bekletiyor beni. Beyin gelişimi 20. haftalarda iyice gelişmiş olduğu için daha net sonuçlar alalım dedi. Siz erken girmişsiniz sanki
Sinemhaciaydin Selamlar 22 ağustos SAT a göre bizimde 11+6 yım bende 1 kilo aldım 2. Gebelik 12 yaşında bir kızım var 🙂 sıcaklarda bol bol sohbet ederiz 😉 normal epidural ilk doğumumda haftaya testler için gidicez belki cinsiyetide söyleyecek 💕
Kubralpergece Agustosun ilk haftası bekliyorum miniğimi 14+6 😍 Erkek dedi doktor ama kesin değilmiş haftaya net söyleyecek sağlıklı olsunda 🙏🏻
BegmkbraKansiz NobleMom kalp te sıkıntı gördüleraytı rılıya gönderdiler bişiy çıkmadı ayrı tılıda ama yok cinsiyet büyük olasılık erkek ama tam demiyorum dedi kordon gibi sanki süprizde yapabilir dedi 2 doktordan aynısını söyledi
Sevda6767 Kızlar ya benim kontrol perşembe günü 12+5 oluyoruz. Sizde de bebeğe her an bişey olacak kalbi duracak gittiğinizde kötü şeyler duyacaksınız gibi karamsar düşünceler oluyo mu ? Ben çok stresliyim
Kbrars10 Sevda6767 bende de ilk haftalar daha çok oluyordu şuan daha rahatım kötü hiçbişey düşünmüyorum 😊😊