Pembe 2. Gebeliktemi çatladın 😔 ben ilk gebeliğimde inanmauacaksınız belki ama eşimin sayesinde karnım yırtıldı bebeği son ayımda seveyim derken parmakları elleriyle karnımı okşadı sabah bi uyandım karnımda parmak izleri vardı yani yırtılmalar geniş ve seyrek başka türlü 2.3 de hiç bir yerim çatlamadı göğüslerimde var hafiften