Tugceanne ben doktora ilk gittiğimde ve sonra 7+5 iken gittiğimde doğum tarihime 20 ağustos demişti,bugün randevum vardı gittim normalde 11+5 olmam gerekiyordu ama ultrason kağıdında 12+3 yazıyor ve doğum tarihi olarak da 17 ağustos yazıyor,sizce bu durumun nedeni nedir?