prensannesi__58
İnşallah en kısa zamanda Rabbim sevindirsin canım beklediğin müjdeli haber gelsin bu mübarek günde ilk bebeğim 2,5 yıl sonra oldu benim çok üzüldüm çok ağladım bunda ise kaç kere doktora gittim hiç umursamadılar takip edemem görevlendirmeyle geldik dedi hepsi özel hastane falan yok burda maalesef sonra dedim bir daha gitmeyeceğim en ummadığım zamanda oldu Allah isteyen herkese nasip etsin