Kızlar ben de bir şey sormak istiyorum bu sitede genellikle gebelik belirtisi olarak sağ kasık ağrısı olarak bahsediliyor ben de hamilelik belirtileri yaşıyorum birkaçını yani ama benim sağ değil sol kasığımda ara ara hafif bir batma ağrı tarzı bir şey oluyor sizce bu da gebelik mi yoksa gebelik için sağ tarafta mı ağır olması gerekiyor