muhammedaliveannesi Hanımlar merhaba bugün test yaptım günüm geçmedi bugün regl günüm aslında ama iki gün önce pembe leke oldu ilk çocuğumda da yaşadım ilki klomen ile oldu şimdi şoktayım gerçekten hamile miyim
cccrn000 muhammedaliveannesi kan verdin mi canım sonuç ne benimde son adet tarihim 10 Şubat testim seninki gibi çıktı dün kan verdim beta 214 çıktı bugün tekrar verdim yarın çıkacak sonuç bekliyorum inşallah sağlıkla alırız kucağımıza
muhammedaliveannesi happyela hiç beklemiyordum inanamadım klomen kullanmayınca olmayacağını düşünüyordum🥲
prensannesi__58 muhammedaliveannesi bş belırtın varmıydı canım Bnde çok hafıf kaşık ağrıları ve sağ taraftan belkı de sızı var sankı sende böyle şeyler oldu mu
muhammedaliveannesi prensannesi__58 kasıklarımda hafif batma var inanılmaz bir bel ağrısı var bir de pembe lekelenmem oldu oldu
prensannesi__58 muhammedaliveannesi yumurtlamadan ıtıbaren mı vardı yenı mı oldu kaşık ağrısı bel ağrısı felan bende belım de ağrı var ama hafıf sağ tarafımda daha cok
muhammedaliveannesi prensannesi__58 yani bir haftadır falan var açıkçası ben normal adet olacağım diye düşündüm açıkçası benim de sabah sağ tarafım batıyordu şimdi sol tarafım batıyor
muhammedaliveannesi Mervekaram22 en çok oğlumu ihmal etmekten korkuyorum 2 yaş 8 aylık daha gurbetteyim biraz çekiniyorum 🥲
prensannesi__58 muhammedaliveannesi çok mu batıyor yoksa hafıf mı bnm de sok kaşık ve sağ taraf belım sankı kasıkta da ağırlık bar hbı degısık bı his ara ata oluyor ama sureklı degıl