ysmnsen cylnboran04 ya nst odasında denk geldiğim sen miydin 😅 ebe çocukları dışarı çıkar falan diyordu o sen miydin benim yattığım yatağa çantanı koydun hatta🤣
cylnboran04 cylnboran04 çocuklara normalde eşim bakar ben hastane işlerimi hal ederim bugün eşim mecbur çalışmak zorundaydı ıkısı bana kaldı Benımkıler Hıc yerımde duran çocuklar degıl
cylnboran04 ysmnsen yok çatı muanesı yapmadı haftaya kadar dogurdum doğurdun doğurmadım Salı gene gel dedi bakalım
ysmnsen cylnboran04 aramızda bir gün var niye haftaya dedi ki daha 20 gün var bende salıya aldım randevumu yine fjfjfj
cylnboran04 ysmnsen Benım suyum fazla birde ucumcu gebelık olduğu ıcın herhalde her hafta çağırdı Senın ilk demi
ysmnsen cylnboran04 evet benim ilk gebeliğim geçen hafta bana da suyun sınırda dedi baya korkuttu beni bugün normal dedi sen burada doğuracaksın sanırım ben kontrole gidiyorum sadece buraya , kilosu falan kaç kanalda mı bebişin
cylnboran04 ysmnsen evet doğumumu burda yapıcam valla Hıc kılosunu sormadım oda söylemedi direk bas çevresine suyuna bırde göbek bağına baktı hersey iyi dedi doğum pozisyonu almış ama kanalda mı degıl mı Hıc sormadım