cylnboran04 ysmnsen ultrasonla bakmıcam dedi direk Nst baglıcam dedi bundan sonra çatı muanesı olmadım demi
cylnboran04 ysmnsen benımde yok ıkı tane çıktı ebe normal dedi bızımde yeri rahat egzersız yapıyor musunuz
ysmnsen cylnboran04 gebe okuluna gitmiştim şubatta nurcan ebenin söylediği hareketleri yapıyorum düzenli yürüyüş yapmaya çalışıyorum
ysmnsen cylnboran04 Şubat grubunda mıydın ceylan diye biri yoktu sanırım eğitimde ben sonuna kadar gittim çünkü
esrastm bana 37+0 da yapmıştı ama bebek ilerdeydi biraz o gün nişanım geldi 37+5 yani bugün de suyum geldi yatış yaptık sancı bekliyoruz şuan kızlar dua edin sağlıcakla doğsunlar hayırlı evlat olsunlar inşallah
cylnboran04 esrastm Rabbim bır avazda kurtarsın ınsallah suyunuz geldıgı gıbı mı gıttınız açıklık var mı
esrastm cylnboran04 suyum öğlen geldi ben beş gibi hastanedeydim sancım yoktu iki cm dedi açıklığa ama propes yaparız dedi doktor sancı gelmezse hala bekliyoruzz