basak19 eğer normal doğum düşünüyorsanız ve şuan sancınız vs yoksa çatı muayenesini erken yaptırmayın derim çünkü yapılınca doğumu tetikleyebiliyor nişan denilen bir akıntı gelebiliyor anne stres oluyor doğum mu olacak diye tedirginleşiyor genelde 38+ larda yapılır bebeği süreci etkilememek için tabiki doktorunuz daha iyi bilir yine de, sağlıkla gelsin bebişiniz 🌸